klik2 iklan nie yer..tq

Thursday, March 11, 2010

Nak tanya cikit?

Pernah tak ibu2 semua merasa 'jauh' dengan suami walaupun suami ada depan mata?

Macam mana kita nak kekalkan hubungan kita n suami sentiasa OK..macam mula-mula nikah...etc membangkitkan rasa rindu n cinta mcm mula2 kawin tu.. hehee

p/s:- saja nak tanya pendapat....klu ada tinggalkan comment yer...


3 comments:

mama_izz said...

salam.. hehe.. saja nak bagi pendapat.. maaf ye..

walaupun suami saya berada jauh di mata, saya rasa dia dekat sgt2.. kalau mama alieya nak rasa dekat dgn suami walaupun suami memang dekat, mama alieya kena selalu ungkapkan i luv kat dia.. dlm telefon pun ok..saya cuba ucapkan lebih dari 10 kali sehari.. bila sms kat suami akhir ayat nya mesti ada tq.. i luv u.. begitu jugak suami.. pastu kat rumah saya sembang2 ngan dia. tanya pasal keje.. cerita pasal kami.. anak2 kami atau apa2 saja yang menggembirakan hati... kadang2 suami balik keje lewat malam.. sanggup tunggu suami..katakan rindu kat dia walaupun tak rindu pun ..hehe..dan byak lagik la saya praktikkan supaya saya rasa sentiasa dekat dengan suami.. sehingga kini kami dah 11 tahun bersama alhamdullilah hidup seronok sgt2.. masalah yang timbul pun kami hadapi sama2.. ehhe.. tapi cara orang lain2 kan.. ermm tak semua sama.. maaf ye..hehe..saja bagi pendapat..

Nieza Ishak said...

betul macam komen kat atas.

pastu walaupun ada anak .. kena layan suami tetap no.1. Kena rajin bergurau senda ...

mama | sarah | syimir said...

sesekali berjauhan (outstation) pun blh menambah kerinduan..hehe