klik2 iklan nie yer..tq

Thursday, April 29, 2010

Temuduga Kementerian Kesihatan


Semalan daku terima surat panggilan temuduga dr KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA untuk jawatan kt atas tu.Sebenarnya daku apply dah lama bulan 5 tahun 2009...saja suka2..masa tu daku tengah menanam anggur yang tak berbuah2..tak sangka plak dapat..tp jawatan yang ditawarkan tu daku kurang berminat skit..daku apply dulu bnyak jawatan..first pilihan bahagian pentadbiran kerani...mungkin tak da rezeki kot lg untuk jawatan kerani..Daku pun dok berkira2 gak nie sama ada nak pergi atau tak?

P/S :-tengah pening kpala nak buat keputusan...pergi ke tak..pergi ke tak?apa pendapat korang?

6 comments:

Nieza Ishak said...

cuba jerk la, manatahu mmg rezeki
ramai yang nak koje gomen ..

test market dulu .... hihihi

mamaaerish : said...

attendan kesihatan tuh cam ok jer... x nk cuber?... ;p

miera said...

mamaaerish...miera kurang berminat cikit..takut nnt klu dpt tak leh keja n sesuai gan diri miera lak..apa2 pun..insyaalah..akan dipikirkan dulu.

nieda said...

cubalah mana tau ada rezeki..sekarang ni ramai org nak kerja dgn gov

Sha@Mama Tina said...

Aih..da dapat pegi la. mana tau ada rezeki kan..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

adik sy pn dpt gak, tp die tanak pi psl nk tgu pgln U lu..
tp better awak pi la.. haah, test market! survey pe soklan penemuduga tu lu..
mane taw dh rezeki kita..
takpe, kl dpt bleh aje nk mohon kerani pentadbiran..
service di amek kira gak.. :)