klik2 iklan nie yer..tq

Tuesday, March 8, 2011

Cenderahati dan coklat lanGkawi..

Slmt petang uollsss...hari nie me bermurah hati nak bg cenderahati dan coklat langkawi..ada sapa2 nak tak..sila angkat tangan..cepat...sapa cepat dia dapat...hi.hii...
act tak bnyak mana pun cenderahati me beli..tp coklat memang banyak..penuh peti ais umah me tu..sampai tak larat nak makan..dekat ratus jugak la borong beli coklat hari tu kt haji ismail group..so dah alang2 terlebih nie.me bermurah hati nak bagi kt korang..

FM - ADA 2
CENDERAHATI MCM PENSIL KAYU - 10 BATANG
COLAT MCM2 JENIS - BANYAK (risau gak klu pos nnt takut dah cair coklat tu..)


p/s :- sapa2 yg nak tolong tinggalkan alamat kt comment n3 nie..nnt me buat random..kita tgok sapa yg murah rezeki..aci tak? =)

6 comments:

"myheart"-abieyazaly- said...

nak..nakk..nakkk sapa yg x nak kan...

alamat umah ker?

No 2143 MK 9
Tanah Liat.
Jln. Kpg.Tok Elong,
14000 Bkt Mertajam,
Pulau Pinang.

aQueen said...

eh..eh.. mcm nak la plak.. (muka tak malu betoi..;)

Aemiez Ezzany,
No.11A, Lorong Inang 2,
Taman Bunga Raya,
14000 BUkit Mertajam,
P.Pinang

laila sanuri said...

gitu eh?..hahahaha

no 64,Tembikai 41,
Taman Kota Masai,
81700 Pasir Gudang
Johor.

Farra Dhelina said...

nak nak nak!!

farra dhelina
no 9 tmn vila perdana bt.8
sijangkang, telok panglima garang
42500 kuala langat selangor

miera momo chan said...

nak sangat!!

NOR ARMIERA MUHAMMAD
LOT 2242 TAMAN PELAGAT UTAMA
22000 JERTEH TERENGGANU

Rozy said...

nak!! nak!!! :)
umah dekatkan..leh pass by hand jaa.. :p