klik2 iklan nie yer..tq

Monday, February 7, 2011

Dari SONY dah bertukar CANON

salam korang..hari nie me update lmbat cikit blog..msti korang tengah pikir kan tajuk n3 kt atas tu..sebenarnya me nak citer pasal nie la.

^
^
^
^
^
^
^
^
^
dahulu me guna camera

SONY yg kt bawah nie.






sekarang dah bertukar ke 


CANON 550D



mie sgt teruja wokeh..dah lama me idam2kan nak beli..so semalam hasrat me tercapai jugak la nak pakai camera dslr nie..sabar menabung duit selama nie...ini la hasilnya..syukur alhamdulillah..rezeki me..berbaloi2 la. =)

harga nyer pun boleh tahan juga la.RM2900..kopak la laki me lepas nie..me gan laki me makan roti la sampai ujan bulan...ikat perut..ha.haaa...ha...

OK.lah..lgpun baru je me beli semalam..dok godek2 camera dslr nie tak habis lagi..mengaku je la ko tu nampak sgt xpndai guna ..

kawan2 yang dah pandai tentang Camera DSLR nie tolong lah ajar mie yer..mie baru lg..xpandai pun..mie budak baru belajar..ok....tq..

P/S: nanti me tempek gambar yg amik dari 550D nie yer..tengah dok charge battery 8 jam... =)




4 comments:

eni osman said...

salam ziarah....

[-suziey-] said...

tahniah! hiks..kt blog kita ade la sket2 info sharing pasal DSLR..tgk kat label canon 450D :)

miera said...

suziey~ok.nnt miera tgok yer pasal info tu..tq for sharing. =)

ibu_Arifa said...

syoknyer.. nak jugak lah..pasni sure gempaq lah gambar2 miera dan alieya yer..