klik2 iklan nie yer..tq

Tuesday, February 1, 2011

SALAM SEMUA...fuh..fuh...bersawang blog nie..

SALAM..

apa khabar kawan2...dah lama rasa me tak updateblog nie..penyakit M sudah mali...hu.hu..(tak boleh jadi blogger tegar nie..mcm RATU kak ayu aka ibu ayah damia..hari-hari mesti update blog..walaupun sibuk yer.. =)..ok la..sebenarnya tak de citer sgt pun..korang dah start cuti raya ke blom..me dah start cuti esok...nak kemas barang2 sb nak balik kg (teluk intan) umah my MIL..dah lama tak balik sana..last balik masa pregnant kan alieya..wooo..dah nak masuk 2 tahun lebih...dah mcm menantu derhaka plak..bukan nyer apa..me gan hubby jarang balik sb.klu ada cuti panjang pun my MIL selalu balik mai penang umah tok di nibong tebal..berkumpul ramai2 kt sana time hari raya atau cuti panjang...sb tu me jarang balik teluk intan..lg pun umah my MIL dah siap kt penang (nibong tebal)..so selalu la my mil balik cini..tunggu lagi 3 tahun mau pencen dan balik dok umah sini..

SO..hari khamis nie kami akan bertlak balikke teluk intan lepas subuh..sb nak singgah umah kawan hubby dulu di terung..untuk acara bermandi manda di air terjun....tghari baru meneruskan perjalanan ke teluk intan..yg tak best nyer my mil cuti sehari ja CNY.hari khamis..tak boleh la.bermanja-manja gan my mil (perasan mcm menantu kesangan la tu.)..

hari sabtu plan nak g cameron higland..adik ipar ajak g sana..best jugak tu..dah lama tak pergi bercuti..last pegi cameron masa sek dulu..kanak2 ribena lagi mas tu..hi.hii.lagipun me gan hubby dah lam tak pegi bercuti..alieya lg la..tak penah pergi bercuti lansung..my hubby bz ja gan keja.keja pagi balik dah mlm..hari minggu pun keja..xpa yg penting cari duit untu kwife dan anak2..betul tak?

kalau tak jadi pergi cameronplan kedua me ialah ke Pulau Pangkor..emm.tak sabarnya nak berjimba2 mandi laut..untuk menghitamkan kulit.ok.lah..nanti kita balik dari bercuti ingat nak buat giveaway la...korang nak tak?cepat sapa nak angkat kaki... =)

ok.la..me nak balik keja dah nie..nanti me update lagi yer...bye...



2 comments:

mamaaedrean said...

samer la... tadi eB dok sebok bunuh spider hik3
jemput singgah jenguk kami yer ;p

Farra Dhelina said...

welkam back!