klik2 iklan nie yer..tq

Monday, November 2, 2009

Announcement !!!!!!!

Emmm.sbnarnya mama nak wat announcement ckit..pemenang Baby in Gown Contest akan diumumkan pada malam nie..korang tnggu la n3 malam nie dari mama yer..sb semalam mama dah godek untuk memilih winner nyer..tp mama pening kpala la...trus wengg2...tak tau nak pilih yg mana pemenang nya...sb semua cantik2 n cute belaka..aduh poning bangat nie..pastu mama minta la tlong gan en hubby mama..en hubby cakap malam nnti baru nak bgtau sb en huby nak mengdek semua peserta kt opis dia arinie..so malam nie baru nak bgtau pemenang nya...sowei la klu wat korang semua tertnggu2 yer...lgpun hadiahnya pun blom siap lg..cousins mama ngah siapkan...mungkin minggu depan hadianya akan diposkan pada pemenang...mama minta maaf yer atas kesulitan yg xdapat dielakkan...sembah


HARAP BESABAR YER...WINNER AKAN DIUMUMKAN MALAM NIE....TNGGU YER....




4 comments:

Mama-Danish & Sarah said...

wowww sangat surpriseeeee.....

take ur time ok...

bukhairiah said...

xpe...kan utk suka suki je..

~Zetty84~ said...

erm....tul tuh...
sgt surprise la mamaalieya nih...
hihi...x pe, weolls tunggu dgn penuh kesabaran...
hihi.. ;p

LYaFRINA said...

ermmm... debaran sehati BERGOWN ni..